BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Semangat baru !

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Post pertama untuk kehidupan baru aku . ( BACA DAN FAHAMI ! )

orang sudah membaca



My name Still edy ! PAHAM ? Hahaha .. faham faham jer la .. hidup aku mungkin akan berubah lepas nih .. tapi aku harap aku boleh stay supaya x jadi orang lupa diri .. aku cume nak kenal erti kehidupan dan dalam masa yang sama aku nak belajar kenal diri aku sendiri.. apakah ? korang tak faham kan ? herm .. tapi tu lah aku .. aku nak lupa kan semua kisah silam aku .. amat buruk .. amat teruk .. amat bodoh sekali dalam blog nih .. bukan dalam dunia .. sbb dalam dunia aku lah lelaki paling kacak ! yeahh ! tu lah edy !

selepas itu, aku nak cerita kan serbi sedikit yang terjadi dalam 2 3 hari nih .. cukup pedih bagi aku seorang yang lemah ! yang melukut di tepian gantang !!
IBARAT MENCURAH AIR KE DAUN KELADI ( tak sabit ! ) aku tetap aku dan aku takkan jadi sesiapa lagi dah ! cukop la .. aku dah penat .. aku nak melalui kehidupan yang sempurna seperti mana orang lain .. aku juga manusia biasa yang serba kekurangan dan tiada kelebihan ..  lepas nih aku nak berubah menjadi yang lebih baik dari sebelumnya .. aku harap korang yang kenal aku boleh tolong aku .. ye .. memang aku mengaku yang aku kurang didikan agama .. sebab tu aku cari kawan, buat pembimbing, pinjam perasaan untuk gelak ketawa, pinjam bahu untuk memudahkan ku cari ketenangan.. aku harap sangat .. herm ..

next.. aku nak cerita pasal rumah yang di diami mama, adek adek tiri aku dan keluarga kak ida tuh, yang ondeway nak
kene lelong tuh .. td kak lin yang kat kL tuh call .. die ckp die bleh tlg .. so aku amat amat berbangge dan berbesar hati  dengan nilai murni kakak aku tuh .. hehe .. mmmmmmmuah ( ciuman berbau belacan melekat di pipi ). HAHA . erm , ! *mongok .. makin lame makin lari dari topik*

next.. td manager aku tepon .. ( bukan manager
bodoh kuasa 8 tuh .. nih manager yg baik ngn aku ). die cakap die bleh tlg ejas kan keje tuk aku.. tp dgn syarat.. aku di wajib kan pindah ke Bandar Pekan, kuantan pahang.. erm .. mule mule mmg aku xnk pegi .. sbb aku syg kan nak tggl kan kwn kwn internet aku .. hmm .. nak buat cm ne .. kalu aku pegi .. xleh la aku nk on9 mcm biase .. kalu aku ade lap top kan best.. bleh chating ngn nenek aku ... boleh on9 ari ari ... tp apakan daya .. jodoh tiada ( tak sabit ! ) namun .. dgn hadir nye nenek aku ! die bagi smangat tuk aku terus kan perjalanan idop aku .. mekaseh nek ! nop cu yum gop eh ? mmmmmuah ! ( bunyi ciuman yg dlam yahoo massanger tuh ) HAHA .

next.. aku
bersyukur sbb nenek aku ea ! ( hok konon baru putus cinte . sedih la sgt . smpai nak masok dlam mesin basuh ) gilor ! HAHA .. kini aku nmpk dah ketenangan kat diri die .. xde dah duk arghhhhhhhh arghhhhhh !! tekan !! ( tertekan ) . HAHA bolop ! aku dah tlg die setel kn masalah dgn si SAIFUL RAZALI ( orang yg gile gile kan nenek kesayangan aku ) .. last last epul nih die suke pulak style aku .. ( BUKAN GAY OKEY !!! ) die ckp die x pnah lagi jmpe org mcm aku (-_-" ). HAHA . die sungguh kuat ! yeahh !! lepas kene bebel 1 2 pekare ngn aku .. terus okey sikit .. kalu x .. mcm kucing mengidam nasi goreng pataya sotong.. ish3 .. HAHA .. sory pu ! gura ket .... hehe ..  aku akan jadi lebih kuat bila ade orang yang sama kuat dengan aku berniat nak menjadi lebih kuat ! mekaseh bohh =)

eherm .. ase nye mcm da xde mnde aku nak ckp .. ida .. eh pasal ida ?? HAHA .
aku dah BUANG die dari idop aku ( tgk sikit tulisan wane ape ! marah nih marah ! ) .. pastu nmpk mcm x smart plak backgound aku bile name die ade .. adess .. lepas nih xyah nak msg msg, xyah nak call call aku la .. aku da x kenal da ko sape ida .. HAHAHA !! HAHAHA !! HAHAHA !! ( gelak 3 kali tuk lupe kan orang ) zzzz .. mcm bodoh je care nih kan .. dah dah la edy ! dahh !! mentang mentang la dose tuh ko x nmpk .. sesedap rase je ko ea ! .. 

Astaghfirullah Hal Azim. xde pape da .. tunggu la berita akan datang dari aku .. jeng jeng jeng ! sekian !!  السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

" JANGANLAH kite TINGGALKAN orang yang SAYANG semata-mata untuk pergi kepada orang yang kite SUKA, kerana orang yang kite SUKA itu akan pergi pada orang yang mereka SAYANG. HARGAILAH selagi DIA masih ada. "
Facebook
Yahoo
Feed

0 insan berbisik: