BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Semangat baru !

I made this widget at MyFlashFetish.com.

buang kerja !

orang sudah membaca
assalamualaikum . herm . hari yg agk x menyenang kan bg aku .. bodoh tol la .. pagi²dah kene ngn mama ..

mama : oi edy . ka x keje ke ? ka nk jadi mende ? aku rase aku lahir kan ka suh idop !! bukan suh susoh kan org ! ka ni .. aku xtau nk ckp mende dah ngn ka nih ..

aku : herm . nak keje r nih .. bru nk gi anto surat . smlm manager tepon doh ..
disebabkan aku da terlalu lame x keje . so aku kene buat surat sbb ape x keje . dan aku dah buat surat bertarikh 22.05.2011 ! ! ! tp x di hantar lagi sbb aku sebok dgn KAWAN² yg x bergune tuh . PUII ! ! aku egt jase baik korg . sumpah =)

pstu td aku anta la surat yg agk bodoh di tulis dan aku tiru sain mama . mcm bese r . skali dgn no ic. aku letak . wkakaka . agk kejam !

smpai je kat A&W ! tempat keje aku . aku pun bagi la surat kat managar paling garang yg penah aku jmpe .
aku : assalamualaikum ...... saye dtg dengan aman n xnk bising pape .. saye dtg hanya tuk menhantar surat ( mcm postmen pulak ) . aku letak surat aku kat atas meja managar aku ..

manager : aik . idop lagi ko ea ? aku egt da smpai ke london smpai lupe nak keje .. ( die menganjing aku smbil menjeling kat aku ! ! ) ha . ko nak ape ?

aku : ari tu kan saye da call n janji nak antar surat nape saye x keje .. so nih la surat nye ..
die amek surat tuh n teros blah ! ~!@#$%^&*()_ ( x terkate aku + terkilan + sakit perut sbb makan nasi basi kat kedai mamak sbelom smpai ) aku xleh nak terime yg aku DAH DI BUANG KEJE !!!
herm .. ape boley buat .. angkat kaki terus blah ..

pstu aku xtau nak buat ape dah .. naik bas dgn muke bodoh nye .. duit dlam poket pun cukop² tambang balik je .. xpe² ! ! aku engat jase baik manager tuh .. aku da ckp yg aku ade MASALAH KELUARGA ! bukan aku saje² xnk keje ! ! !
BODOH KUASA DUA la manager nih .. hermm ....... !
PENAT BUAT BAIK !!!!
Facebook
Yahoo
Feed

0 insan berbisik: