BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Semangat baru !

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Hari nih ! entah la ari ape ..

orang sudah membaca
Asslamualaikum ..

ari nih agk perik sikit bagi aku .. 1st aku nak cite sal umah aku .. td aku balik mama cakap umah nak
KENE LELONG ! WTF ! abeh mama nk duduk mane :'( sad sad sad !! aku xpe .. aku da ade umah ke-2 aku iaitu cc .. herm .. aku xtau cm ne nak tlg mama .. aku cume bleh tolong ape yg patot .. mule mule pegawai bank tuh ckp tak yah bayar .. dikira zakat .. sbb mama aku ibu tunggal n penyayang .. n paling penting sbb mama aku yg lahirkan aku .. hermm .. maaaaaaaaaaa ..... acik xtau nk wt mende dah nihh .. kalu acik keje pun bukan bleh dapat duit slalu ! acik jual MONTOT je la kat lorong lorong tu ha .. dapat duit bleh bayar umah .. ( tu pun kalu ade yg nak ) !!!

pastu aku nak cite yg aku da boleh
BENTI ROKOK SLOW SLOW .. aku da nmpk da peningkatan kat diri aku .. yeahh ! i like me ! LOL ! ye la .. kalu bukan aku yg nk like aku sape lagi ? herm .. aku da terpikir knape aku mesti isap rokok . 1st sebab aku nak tunjuk yang aku nih macho la bile isap rokok ! puii ! tak sedar diri punye ANAK KADIR ! BER-nenek ANGKAT KAN PULAK dengan http://yanamohd92.blogspot.com/ .. ish3 .. HAHA . nekk .. luv u skali ! mmuah ! HAHA .

pastu pastu ! pas muntah la pastu nye aku nih .. yg last nih aku nak tujukan pada
NURSHARIDA BINTI ABDULLAH ! sbb die da buat aku MENANGIS TUK KALI TERAKHIR ! . ye .. dulu mgkin aku BODOH  sbb ikut je kata kata manis ko .. tp lepas ni tak dah ! aku AKAN BUAT APA YANG PATUT SAHAJA ! die ckp aku mengarot !! K FINE ! mungkin ari nih ko boleh tengok aku senyum bile ko jentik aku . kite tengok esok ! mungkin aku akan terajang ko bile ko CUIT aku .. terima kasih la sebab sudi ajar aku menghormati orang yg mencintai kita .. teng's byk byk babe ! HAHA .
TAPI JANGAN HARAP AKU AKAN LUPE KAN KAU SEBAB AKU DA BERJANI PADA DIRI AKU UNTUK SETIA PADA KAU !

Amek sikit santapan tuk korang =)



Jika manusia mencewakanmu, Jangan berduka karna Allah selalu menunaikan harapanmu
Jika manusia menzalimimu, Jangan berduka karna Allah selalu berlaku adil terhadapmu
Jika manusia melukaimu, Jangan berduka karna Allah selalu menitipkan penyembuh buatmu
 
Jika manusia menyayangimu, ketahuilah bahwa terkumpulnya cinta seluruh manusia di bumi ini tak akan pernah menandingi cinta Allah terhadapmu
Facebook
Yahoo
Feed

0 insan berbisik: